TECHNICZNE WARUNKI GWARANCJI
1. Urządzenie musi być eksploatowane w warunkach przestrzegania wytycznych, podanych w instrukcji oraz obowiązujących aktualnie przepisów, dotyczących ochrony przeciwpożarowej i BHP, a w szczególności:
- Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 20 stycznia 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy Prawo energetyczne Dz. U. 2017 poz. 220
- Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 16 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 121, póz. 1138; w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.
- Obwieszczenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 lipca 2015 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz. U. 2015 poz. 1422
OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI
1. LIBRA Katarzyna Brzezińska-Woźniak, zwana dalej Producentem udziela gwarancji kupującemu na okres 12 miesięcy od chwili dostarczenia urządzenia.
2. Kupujący nabywa gwarancję pod warunkiem pełnej zapłaty zgodnie z umową zawartą z Producentem.
3. Producent uznaje w ramach gwarancji wady powstałe z jego winy tj.
4. Gwarancja traci ważność w przypadku nie zastosowania się do zapisów niniejszej karty gwarancyjnej lub zapisów Instrukcji, a także w przypadku ingerencji w budowę urządzenia przez Użytkownika.
5. Gwarancja nie obejmuje:
7. Reklamacje mogą być zgłaszane w następujący sposób:
a) w formie wiadomości elektronicznej przesłanej na adres kontakt@librapp.pl
b) za pomocą poczty tradycyjnej na adres ul.Towarowa 2, Skarżysko-Kamienna 26-110
c) osobiście w siedzibie Producenta
8. Reklamacje zgłaszane w sposób określony w pkt. 6. a) oraz 6. b) winny zawierać co najmniej:
9. Zgłaszający reklamację jest zobowiązany do sprawdzenia, czy usterka nie wynikła z nieodpowiedniego użytkowania urządzenia określonego w jego Instrukcji.
10. Producent zobowiązuje się do reakcji na zgłoszenie reklamacyjne tj. rozpatrzenie zgłoszenia w ciągu 48 godzin od jego otrzymania.
11. Producent zobowiązuje się do usunięcia usterek lub wad ujawnionych w okresie gwarancji w terminie do 14 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia reklamacji.
12. Naprawy gwarancyjne nie obejmują czynności eksploatacyjnych, przewidzianych w Instrukcji, do których zobowiązany jest użytkownik.
13. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi Producent ponosi na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
14. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Karcie Gwarancyjnej zastosowanie mają odpowiednie zapisy umowy zawartej między Producentem, a Kupującym (Zamawiającym).
2. Kupujący nabywa gwarancję pod warunkiem pełnej zapłaty zgodnie z umową zawartą z Producentem.
3. Producent uznaje w ramach gwarancji wady powstałe z jego winy tj.
- wady wynikające z niespełnienia warunków określonych przez Polskie Normy
- wady wynikające z użycia surowców niewłaściwej jakości
- wady powstałe w trakcie procesu technologicznego
- wady skutkujące nieosiąganiem przez urządzenie parametrów określonych w umowie zawartej między Producentem, a kupującym.
- wady powstałe na skutek niewłaściwego montażu urządzenia przez producenta
4. Gwarancja traci ważność w przypadku nie zastosowania się do zapisów niniejszej karty gwarancyjnej lub zapisów Instrukcji, a także w przypadku ingerencji w budowę urządzenia przez Użytkownika.
5. Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń powstałych w wyniku eksploatacji urządzenia niezgodnej z Instrukcją
- zmian kolorystycznych powstałych w trakcie eksploatacji urządzenia
- uszkodzeń powstałych w związku z eksploatacją urządzenia w warunkach niezgodnych z zalecanymi przez producenta
7. Reklamacje mogą być zgłaszane w następujący sposób:
a) w formie wiadomości elektronicznej przesłanej na adres kontakt@librapp.pl
b) za pomocą poczty tradycyjnej na adres ul.Towarowa 2, Skarżysko-Kamienna 26-110
c) osobiście w siedzibie Producenta
8. Reklamacje zgłaszane w sposób określony w pkt. 6. a) oraz 6. b) winny zawierać co najmniej:
- datę zgłoszenia reklamacji
- dane podmiotu zgłaszającego (nazwa, adres, tel. kontaktowy)
- opis powstałej usterki
9. Zgłaszający reklamację jest zobowiązany do sprawdzenia, czy usterka nie wynikła z nieodpowiedniego użytkowania urządzenia określonego w jego Instrukcji.
10. Producent zobowiązuje się do reakcji na zgłoszenie reklamacyjne tj. rozpatrzenie zgłoszenia w ciągu 48 godzin od jego otrzymania.
11. Producent zobowiązuje się do usunięcia usterek lub wad ujawnionych w okresie gwarancji w terminie do 14 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia reklamacji.
12. Naprawy gwarancyjne nie obejmują czynności eksploatacyjnych, przewidzianych w Instrukcji, do których zobowiązany jest użytkownik.
13. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi Producent ponosi na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
14. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Karcie Gwarancyjnej zastosowanie mają odpowiednie zapisy umowy zawartej między Producentem, a Kupującym (Zamawiającym).